Saturday, June 19, 2010

お誕生日おめでとうございます、かっちゃん!^^

今日は6月19日です。。。 なんの日かな?≧0≦ 

KATCHANの誕生日だ!!この日はぜったいぜったいに忘れない!!

KATCHANへ、お誕生日おめでとう!!^^
 
KATCHANの笑顔は一番かわいいです、だから。。いつも笑ってください!KATCHANの笑顔はいつも私の力になる。ありがとう^^

Because of you I can smile.. =)


Because of you I can still live on

Because of you I never give up

You have been working hard all this year.. おつかれさま! One day, I'm sure that you will be at the top!^^ がんばって!

You give me A RIZE in my life.. you are my Natsukoi.. (Natsu dake janai... itsumo^^) Although we didn't see each other, we are under the same sky and Connected With The Stars(Stellar) Kya!! *dies*

May god bless you and keep you away from injuries and illness.
YOUR LOVE IS ALL I NEED

今年も楽しくKCB盛り上げていきましょう!!!

1 comment: