Saturday, November 6, 2010

KCB Dai Ni Shou!! (Chapter II)

Konnichiwa~! Ehem... 

今のPOST本当に済みませんでした。  

あたしは凄く我侭です m(_ _)m 

でも、最後のメッセジは本気です。。
_______________________________

Katchan.. Tsukasa... you have waited for this day to come right? Sorry for being late... CONGRATULATIONS FOR SUCCESSFULLY RECRUITING NEW MEMBERS!!!^^ Finally KCB can begin a new chapter!! Omedetou! I pray for your success with your new members!! Make sure you all have 100000000000000000000000000000000000000000000x more fun on stage than last time!! 私たち此処からずっと応援します!  Katchan, I'm glad that you could continue to pursue your dreams^^ あなたの新しい曲を待っています!お楽しみにです^^あなたのことずっと見守ってます!♥ No matter what happens, I will always support you.

Katchan says: 早くみんなの笑顔が見たいです。(Hayaku minna no egao ga mitai desu)

私たちもKATCHANの笑顔早く見たい欲しいです!♥ xD

Let's hope that KCB will have a great and enjoyable Chapter II!!! KCBのみんなさん、がんばってください!!!!!!!!♪ いつまでも大好きだよ!♥♥♥

No comments:

Post a Comment